Your Cart

//Přeprava a reklamace

FAQ

Váš balíček se k vám dostane standartně za dva-tři pracovní dny od objednání. Pokud by došlo k nečekanému prodloužení, prosím kontaktujte nás emailem na info@mr420.cz

Při jakémkoliv poškození přepravního obalu sepište na místě s řidičem zápis o škodě do přepravního protokolu. Zápis o škodě je nutností, když ho nepíšete, kontaktujte kurýra a trvejte na sepsání dodatečně. Při okamžitém nenahlášení škody se vystavujete riziku zamítnutí reklamace.

Prosím ihned nás kontaktujte, telefonicky a nebo emailem.

Ano. Připravte si občanský průkaz, jinak cesta nevede.

Platbu na dobírku nabízíme jako možnost pouze při osobním převzetí. Je to z důvodu velkého množství nepřevzetých zásilek

Zásilkovna

Zásilkovna je přední česká technologická společnost založená v roce 2010, která vznikla s cílem usnadnit e-shopům přepravu zboží k zákazníkům. Krédem Zásilkovny je rychlé a pohodlné vyzvedávání zásilek bez front. Umožňuje to hustá síť výdejních míst, kterých je v České republice již více než 5 500 a každý měsíc se otevírají desítky dalších.

Na výdejní místa, ale i přímo na adresu, doručuje Zásilkovna zákazníkům zboží z více než 46 000 e-shopů. Od roku 2019 společnost nabízí také doručování zásilek mezi fyzickými osobami, a to přes mobilní aplikaci prostřednictvím služby Mezi námi.

 

Vyzvednutí na pobočce

Naše prodejna na Jilské ulici je vám k dispozici také jako pickup point pro vaše objednávky. Standartně bude vaše objednávka připravená k převzetí už 30 minut od objednání. Vaší objednávku držíme v rezervaci 7 dní od objednání.

Keep In Touch